vrijdag 3 augustus 2007

Liese aan het woord

Ja, het werd dringend tijd om nog eens iets op de site te posten. Hoewel ik de voorbije dagen enorm veel tijd op de computer doorgebracht heb, kon ik niet vrij op het internet rondsurfen (wel: posters maken, banner maken, flyers maken,... - en dat natuuurliljk met steeds wisselende instructies en een heeeeeel trage computer :-)) . Maar... nu ben ik op de computer in ons hotel en kan ik doen wat ik wil! En weet je wat.. er zijn hier boxen aan de computer en oooooooooh wat is het zalig om nog eens naar studio brussel te kunnen luisteren! Dat is al laaaaaaang geleden!!! (ja, af en toe een vlucht nemen naar de westerse wereld kan hemels zijn voor ons - al is het er van weg zijn natuurlijk soms even hemels). Euuuuhmmm... (ja, de leuke muziek vult mijn hoofd en maakt het mij moeilijk om hier gestructureerd mijn verhaal te doen) ik heb vandaag een avondje voor mezelf genomen. De ander twee zijn de stad in, shoppen, iets drinken, mss feesten, ik vind het zalig om het 'rijk' vor mij alleen te hebben. Hehe ja, voor degenen die mij kennen zal dit geen verassing zijn :-)
We bevinden ons nu trouwens in 'Bangalore youth hostel'. Eerst zaten we in Hotel Ajanta = te duur, toen zijn we (met hulp van sangama) naar het UTC verhuisd (nog redelijk prijzig) en nu zijn we dus (weer met hulp van sangama) in de youth hostel beland. We slapen met drie op een kamer voor 2 personen - ze hebben er een extra matras bij gelegd. Natuurlijk is er een beurtrol: om de twee nachten wordt de persoon die op de grond geslapen heeft vervangen door een ander. Leuk he ;)
Euhm euhm wat heb ik nog te vertellen.. ik heb mijn was gedaan en nu hangt er ondergoed verspreid over de hele kamer - maar dat zal jullie wel niet zoveel boeien.. :-)
Zoal jullie zien aan die lachende mannetjes die op elke paragraaf volgen (ik merk het juist op) gaat het zeer goed met mij en kan ik echt wel genieten van het wereldje hier. De mensen van sangama zijn zeer tof (en ze leren me spicy eten eten - en lachen natuurlijk als ze dan mijn geziht zien). Ik begin het hier ook beter te kennen en voel me echt wel op mijn gemak. Ik ben stiller dan de andere twee, maar dat betekent niet dat ik er minder van geniet! :-)

Ja nu ga ik wel eens door gaan, mijn uurtje is op! Ik ga nog wat genieten van mijn vrij avondje :-D

Daaagdagdag!!!

Geen opmerkingen: