zondag 8 juli 2007

Eerste indrukken

bangalore baby, here i am..

Goh, vliegtuig op en vliegtuig af.. vermoeiend maar de inflight entertainment was de moeite..
Om half 8 (voor jullie half 4) aangekomen in bangalore en ik heb als enigste mijn vermoeidheidsklop.. de anderen hebben geslapen in het vliegtuig en ik kan nu tijdens de riksja ritten amper mijn ogen open houden.. chance dat al dat getoeter me een beetje wakker houdt..

ik beleef hier alles met mijn mond open... (enja. op tijd dicht voor de beestjes..)

Nu gaan we vervoer zoeken om tot in goa te geraken..ik zal blij zijn als ik me eens kan leggen en kan zeggen slaapwel allemaal...


kus

Zahra

1 opmerking:

Liese zei

We zitten hier nu in een internetcafe, met een qwerty-toetsenbord welliswaar... Zahra is aan het rondbellen om een hotel te boeken in Goa. Daar vertrekken we dan over een half uurtje naartoe. Het gaat echter nog een tijdje duren eer we in ons bedje kunnen kruipen (wqt niet alleen zahra graag wilt) want het is nog eens 12 uur rijden eer we in Goa zijn.
En veel slapen in de taxi zal waarschijnlijk niet lukken, want luid getoeter is een hoofdkenmerk van het verkeer hier.
Hier moet ik het voor vandaag bij laten, ons half uurtje internettijd is bijna op.

Liese.