vrijdag 20 juli 2007

Bangalore baby !!!!

Bangalore baby !!!!


Zo, we zijn nu al even aangekomen in een wel hele grote 'vervuilde-valt-nog-mee,maar-soms-weinig-frisse-lucht stad!

We verblijven al enkele dagen in het Ajantha Hotel.. en we zijn dus naarstig op zoek naar een cosy appartement.. maar nog niets gevonden.. godzijdank hebben we wel hulp..
Elke dag ontdekken we meer en meer en jammer genoeg ontdekken we elke dag ook weer hoeveel we zijn afgezet geweest de vorige dag..

Maar we laten ons niet meer doen.. met als gevolg soms een vreemde blik of gebaar maar we kunnen er wel nog mee lachen!

We zijn nu al enkele dagen bij Sangama en het contact is wederom hilarisch soms.. we hebben wel geluk want ze houden wel van onze humor.. ( nja, dat hopen we toch)
Deze week wordt het vooral veel lezen en ontdekken voor ons.. zo hebben we al uitgebreid leesvoer gekregen..

De ogen sprongen open toen ik zei dat liese bijna een psycholoog was.. ( ze zijn namelijk dringend op zoek naar een psy.. )

Er zijn hier heel zaken met domestic violence. en de verhalen zijn echt verschrikkelijk.. maar het is sjiek om te zien dat ze zich niet laten doen en toch om 'hulp' vragen..

Nu voor de rest tussen ons drietjes gaat het wel op het gemakje.. we voelen ons allemaal weer 'bijna' inorde...
Maar althans geen al te grote pijnen niet meer... ( in mijn geval : heuppijn )

We zijn al zeer fervente uno-spelers.. al moet ik toch toegeven dat er hier en daar toch soms eens wordt vals gespeeld :-)

zo, hoe gaat ie daar in Belgie?

kus!

Zahra

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey daar India-explorators,

Eindelijk vind ik de tijd eens wat te posten hier op deze site.
Ben blij te horen dat jullie je daar zo amuseren (nja kan het ook anders? ;) ). Ik hoop ook dat jullie vlug een appartementje daar vinden. Nog veel fun daar!
Ik wacht vol spanning op de spannende reisverhalen :)

Groetjes,

Vicky

Anoniem zei

Hé Liese (en vriendinnen natuurlijk ;) ),

lang geleden dat we elkaar zagen/ spraken - wat gaaf dat jij/ jullie in India zitten! Moet een grootse ervaring zijn.

Ik lees mee hier ;)

Groetjes,
Henriëtte

Anoniem zei

we want fotooooos :p

Ward